Yasafi-23 Kızlar benim kan grubum A negatif,eşiminki de 0 pozitif. Kan tahlilin yeni belli olmuş sonuç negatif çıkmış. Bana iğne vurulacak mı? (Not:covitten dolayı gidip soramıyorum pazartesi eşim soracak.)
Deletedmom_29 Yasafi-23 Bizimde kan uyuşmazlığımız var bende negatifim eşim pozitif gebelikte sorun olurmu diye sormuştum doktoruma kanama olursan iğne gerekli demişti. Kaçıncı haftada oluyor bilmiyorum ama iğne vuruluyor gebelikte
Fatma1998 Yasafi-23 negatif çıktısa hemen vurun canım bizde de kan uyuşmazlığı var ilk gittiğim doktor kanaman vs.olmadığı sürece doğumda vururum dedi ikinci gittiğim doktor bir kürtaj geçmiş başından acil vurulman lazım dedi 31.haftada acilen vuruldum şuan 36 haftalık hamileyim çok şükür bı sıkıntı yok
Byztrkravc Deletedmom_29 normalde 27.haftada yapılıyor canım ama benim kanamam olmuştu 7.haftamda doktorum hemen yaptı kanama olduğu için şimdi iyiyiz 🥰
Byztrkravc Yasafi-23 ben 0negatif eşim 0pozitifti canım bi kan testi yaptılar indireck combs mu ne negatif çıktı o yüzden iğne yaptılar
Pufikto Yasafi-23 canım benim 6. Haftamda çok az kanamam olduğu İçin yaptı doktorum. Biraz duruma ve doktora bağlı.
ikizlerin_annesi__ Canım benimde negatif zaten anne negatif olunca direk kan uyuşmazlığı oluyor diye biliyorum.benimde 10. Haftada kanamam olunca hemen vurdu doktor olmasa 7. Ayda vuracaktı