44474447 39 haftalık oldum açılma yok sancı ara sıra oluyor kesin suni sancı verirler bana devlet kolay kolay sezeryana almıyor die biliyorum kısmet bakalım
Hemanne_hemgebe Nurlann benim de oyle oldi 3. Gun hastane kaldim dogum yapamadim sanc8 verdiler gene 3 cm acikligi gecmedi. O kdr cektigim sancıya ragmen sezeryab oldim.