Merhaba arkadaşlar.. 37. Haftamdayim normal doğum için hazırlanıyorum. Ama açılmanın olmamasından dolayı korkuyorum. Sancı çekip bekleyip açılma olmadığı için sezeryana alınmak en son düşünmek istediğim şey. Yine de bu ihtimal beni geriyor😣😥 Bunun icin açılma için tecrübe edinen var mi beslenme vs. Paylaşırsanız sevinirim☺🌼