Sfylmz Bizde 30 hafta olduk sırtım ve yan taraftaki kaburgalarım ağrıyor ( şimdiye kadar 16 kğ aldığımı da hesaba katarsam 🙈)her gün eşime masaj yaptırıyorum biraz rahatlıyor ama tamamen geçmiyor ☺️ Minikler büyüyor ama bizi de büyütüyor
ozlemylmz1 zeynepp1 çoğu zaman ağrım olurdu ilk zamanlarda tutunuyo ondan dediler orta dönemde çocuk gelişiyo dediler şimdide kilo alıyo diye görümcemde şuan ağrımı cinsiyete bağlıyo erkek olucak bebişimiz ama genelde oldu bu ağrılar
zeynepp1 ozlemylmz1 evet genelde erkek bel kızda kasık agrısı yaparmış derler büyüklerimiz benim kızımsa hep kasıgım agrıdı budada hiç kasık agrısı yaşamadım hep sırtım agrıdı daha 10 haftalıgız eger erkekse ben cinsiyete bağlarım çnkü kızımda sadece son ay yaşadım bunda başından beri böyle
ayseumuy ozlemylmz1 hamileligim ilk aylarından beri agrıyor düşük riskin olabilir falan dedi akrabalar çok şükür 34 haftalık olcaz gittikce dayanılmaz artıyor yatarken soldan saga dönemiyorum artık
ozlemylmz1 ayseumuy evet boy kilo olarak önde büyük ihtimal bunlara bağlı olarak kendi gelişimide önde gidiyordur çünkü doktor her zaman gayet normal sağlıklı şekilde büyüyo diyodu