AEmine yok merak etme sıkıntı olmaz inşallah doktorun bişi demiyosa rahat olabilirsin benm hamileliğim boyunca oldu çünkü karnımız rahim ağırlığı dengemizi şaşırtıp ağrı yaparmış hep son haftalarım karnım 20 kiloluk karpuz gibi kendimi geriye atıyorum sürekli ağrım hafiflesin yürüyebiliyim diye 😅