Jdjdjdjk Doktorum biraz fazla kilo almış kontrollü gitmezsen sıkıntı olabilir dedi sizler kaç kilosunuz (1,700) Hamur işi, makarna, pilav vs. Yemeyelim dedi
dakpinar- Jdjdjdjk 28+6 da 1600 kg idi benimki 🥺 doktorum hiç bır şey demedi bana ya 🥺 zaten degıstıyorm doktorumu şimdi sizinki böyle deyince üzüldüm 🥺 ama ben hamur işi falan hıc bır şey yemiyorum o şekilde. Şeker yüklemesi de yaptırmadım ya şekeri mi var acaba 🥺
OOzge25 Jdjdjdjk bugün muayeneden geldim şimdi. 32+1 haftalık. 1750 gram 42 cm. Tüm ölçümleri normal ama karın çevresi küçük kalmış. O da gelişim geriliğinden değil iyi beslenememişsin dedi doktorum bana. Biraz daha kilo alması gerekiyormuş. 3 ana öğün 3 ara öğün yemen gerekiyor. Haftada 3 kere mutlaka et balık tavuk yemen lazım dedi. Yeşil mercimeği de söyledi kilo aldırıyor diye. 34 te kontrolüm var. Bakalım nasıl olacak kilosu
Fatmanurkara Jdjdjdjk 31+2 de 1859 Gr di bebeğim doktorum herşeyi normal. Gününe göre önden giden bir bebek problem yok demişti bana.
Jdjdjdjk dakpinar- bende şeker yok yaptırdım tabiki yükleme 22haftamdı sanırım, yok gercekten benim iştahım çok açık ve fazla yiyorum sizinki şuan kaç kilo acaba
FatmaB58 Bende 30+4 um az önce geldim kontrolden 1550 gram dedi uyumlu haftasıyla dedi bacaklari Uzun dedi 😍🤲
Jdjdjdjk FatmaB58 yani bayağı kiloluda değilmiş aslında benim ki benimki 1 hafta hep geç döllenmeydi o ara kapanmış artık beslenmeye dikkat edelim dedi
dakpinar- Jdjdjdjk çok sevindim kuzum şeker olmamasına . O zaman siz yediğiniz için alıyordur minik kuzu 🐣 siz kaç kilo aldınız peki bu haftaya kadar ? Ben şu ankini bilmiyorm kuzum kaç oldu haftaya kontrolüm var yeni doktorum ile . Mesela bana sormadı sen mi yiyorsun da alıyorsun bu bebek falan diye o yüzden takıldı kafama 🥺🥰 inşallah şekeri yoktur da şeker testini aslında unuttım keşke yaptırsaydım
Jdjdjdjk OOzge25 evet doğru doğru genelde protein ağırlıklı besleniyorum glutensiz besleniyorum zaten ama bu ay sadece cok canım tatlı istiyordu ve yiyordum kıymalı ekmekler vs. 3 öğün yiyorum öğlen illa bi süt muz bişey ama dediği gibi haftalık balık et 2 gün kesin3 te olabiliyor hatta bazen 3ü geçiyor, proteinli sütte kullanabilirsiniz ben bayağı kullandım kaşar, muz. Bide eti düdüklüye atıp suyuyla çok içtim çorbasını
Jdjdjdjk dakpinar- unuttunuz mu tüh, keşke yaptırabilseydiniz gebelikte önemli işte bana da sana şeker yapabilir doğduktan sonra kalabilir sende dedi o yüzde kontrollü gitmek lazım galiba, ben 55 ile kaldım şuan 62 kiloyum
Jdjdjdjk Fatmanurkara aşırı bi kilo durumu yok o zaman bende de rakamlara bakılırsa ki bilgilerde de hep 1700 1900 arası yazıyor, bilemedim belki böyle devam ederse diye demiş olabilir, iştahım açık ama napabilirim yemek istiyorum
OOzge25 Jdjdjdjk Eşimin işinden dolayı yemek saatlerimiz düzensiz oluyo maalesef. Aslında dikkat de ediyordum daha da dikkat etmeye çalışacağım 😇😇
Fatmanurkara Jdjdjdjk acaba senin kilo alma düzeyine bakarak söylemiş olabilir mi mesela benimde kilo alımım.biraz fazla dikkat et yediğine falan dedi ama benim için dedi.
dakpinar- Jdjdjdjk acaba bu haftalarda yapılır mı sorayım bi 🥺 yaa aynıyız ben de 55 le hamile kaldım 61,5 62 geliyor 🥺🥰 maşallah diyorum o zaman size bakın yediğiniz halde çok güzel bu kilo 🥰🌸🌼🙏
Nessliihhaann Jdjdjdjk size göre benimki o zaman obur😀😀 herşey yolundaysa bebeğin kilosuna takılmayın sağlıklı olsun yeterli bizim hanımefendi 1890 kilo 31. Haftadayım
Jdjdjdjk dakpinar- bu şekilde normal beslensem daha fazla alırdım ama glutensiz beslendiğim için olabilir