Ardanyal Bizde 38+4 olduk Medicana Rengin Hanıma gidiyorum. 33. Haftama kadae 15 Temmuz Yücel Fındık’a gittim. Doktor iyi hoştu ama bilgi veryodu kendisi ekrana bakıyordu hep bana göstermiyordu
Ardanyal nurrrrrr benim 3. Doğumum olacağı için 1500 dediler normal doğuma. Ama indirim yaptırmayı deneyeceğiz çok fazla alıyorlar çünki. Kayınvaldem ameliyat oldu 1500₺ den 1000₺ indirdi eşim. Umarım doğumdada indirim yaptırabilir
Lena nurrrrrr medicana da vezneye sorduğum da ilk Doğum da normal ve ya sezeryan ikiside 1950 tl demişlerdi
nurrrrrr Ardanyal öyle indirim de yapılıyor muymuş. ama doğum parası çok fazla istiyor diye biliyorum. benim.gorumcwm gidiyor da ona . rengin hanım a . 3 buçuk milyar demiş
Seymaa95 Kızlar kızılay da Tuğba sekmenli diye bi doktor var ilk kontrole ona gittim ama hani ismini hiç duyan bilgisi olan varmı acaba
ElifArsoyKksar Seymaa95 bende kızılaya gıdıyorum orda azer Aras ulus var çok memnunum ınternetten doktor takvımıne baktıgımda Tugba hanım hakkında hıc Bilgi yoktu bende azer hanımı tercıh ettım
Seymaa95 ElifArsoyKksar bi arkadaşım gitmişti memnun kaldığını söyledi o yüzden tercih ettim bide sizin doktorunuzu mu görsemki😃
gzmbkr1907 19+2 olduk bizde. Küçük kızımızı bekliyoruz. Doktorumuzu bu hafta değiştirip medova fuat beye başlayacağız bakalım inşallah hayırlısı olur. Hepimiz sağ Salim alırız kucaklarımıza ❤️
Ardanyal nurrrrrr sezeryan sonrası normal doğummuki 3500 demiş??? Canım ben fiyat aldım kısmetse son 1 haftam var doğuma 1500₺ Ama dediğim gibi ilk doğumlar daha pahalı oluyor... 1950₺ benim arkdaşım ilk bebeğini doğurdu rengin hocada 1,5 ay önce