Mervesya Normal doğumu ebeler yaptırıyor doktor girmiyor devlette sizi doğuma alınca doğumdan iki saat sonrasına kadar kimseyi almıyorlar yanınıza koridorda bi ekran var oradan takip edebiliyor yakınlarınız Ayşe doğuma girdi Fatma sancı odasında Merve odasına çıktı gibi bende devlete gidiyordum ama bu durum hoşuma gitmedi ilk doğumum ailem yanımda olsun diye özele geçtim