Mnkfslyem tabi o da doğru ama eczanelerde pahalı oluyo bu tarz şeyler. İndirim zamanı trendyol dan almak mantıklı geliyo bana. Lazım olunca hemen kullanılır. Bende henüz emzik, biberon ve göğüs pompası almadım. Pompayı alırım ama ilk zamanlar emzik önermiyolar o yüzden almasam mı diyorum