Hilal-95 ben kullandım çok rahat hiç göğsümde yara olmadı. Doğum yaptıktan sonra kullanılıyor. Hem göğüs hava alıyor hemde sütün o kalkanın içine akıp bebişine içirebiliyorsun. Hemde meme ucun çamaşırına değmiyor, acı hissetmiyorsun. Çünkü hassaslaşıyor göğüs. Ben krem kullanmamıştım. Her emzirmeden önce yıkayıp kuruladım göğsümü ve kalkanı hep taktım öneririm herkese.