Damla00 Kızlar adetim 23 dü fakat hala olmadım dün test yaptım negatif çıktı hiç bu kadar gecikmemiştim yarın kan vericemm ama test yanıltabilirmi ya da geç döllenme olabilir mi sizde yaşadınız mı böyle birşey
Fulyaaa1 Damla00 merhaba ben yaşadım 2 3 gün gecikmişti sanırım yaptım negatifti bi kaç gün sonra hem kaset hem erken gebelik yaptım cıktı geç döllenme olduğumuz için öyle olmuş bizimkisi
portakalsekeri Damla00 hayırlı haberler alırsın inşallah canım. Test bozuk olabilir kan vermen kesin sonuç gösterecektir
Ask34 Damla00 benimde adetim gecikti dün gün içinde test yaptım ama negatifti. Bende beklemedeyim. İnşallah hep birlikte güzel haberler alırız.
Asli0611 Bende 3 gün öncesinde yaptım negatif çıktı bugün yarın regl olmam gerek inşallah geç döllenmedir de pozitif bi sonuc alırım🙏🏻🙏🏻
Minikjaponunannesi Ben hem adetime 3 gün kala hem de adet günü test yaptım negatif çıktı. Sonra bi hafta sonra yaptım pozitifti. Geç döllenmeden dolayı testte çıkmayabilir.
Hilalzynp Damla00 benim de 21 ekimdi nrdeyse 1 hafta gecti olmadm 2 gün once kan testi yptrdm 3 ckti degerim ebe adet olmzsan pazartesi tekrar yapalm kan testini dedi belirtilerin filan varmi
Damla00 Hilalzynp İnşallah olmazsın canım pazartesi güzel bir yükseliş alırsın🙏 Belirtim vala adet günümden 10 gün önce lekelenmem oldu kahverengi ondan şüpheliyim bide göğsümde dolgunluk ve acıma hissi var okadar
Hilalzynp Damla00 bugun acile gttm sonucum 3 ten 26 ya yukselmis cok mutlu oldum sali günü kadin doğuma gtcem https://www.hizliresim.com/uhf2nqe
Hatun58 Damla00 15 gün boyunca yaptığım tüm testler negatif çıktı şaşırdım doktora gittim hamileyim 😂 olabilir yani
Askeryareni Damla00 benimde pozitif cikti sonra negatif cıktı 😂😂 öyle bi karışıklık içindeydik şimdi 3 aylık hamileyim 🤲🤰🥰
Damla00 Alparslaninannesii Sağlık ocakları kapalı dün aradım vermedi sanırım Pazartesi kaldı ama nasıl dayancam bilmiyorum