Aysenuray gamzeeee07 canım haber var mı bende şuan 38 haftalıgım yeni geldim suyun cok azalmıs dedi yarın doğum var
gamzeeee07 Kubra_elif_ahmet tedirgin oldum ben de. Geldim valla ağrı başladı karnımda stres yaptım heralde
gamzeeee07 Aysenuray aa sürekli akıyor muydu neden çok azalmış suyun. Heyecanlandım senin için inşallah hayırlı kolay bir doğum olur. Ben de gittim doktora bir sıkıntı çıkmadı çok şükür
Aysenuray gamzeeee07 akma gibi değilde sürekli ıslaktı günde iki kere çamaşır değiştiriyodum doktor da baya azalmıs riske atmayalım dedi yarın için korku var bakalım