Benimmm 10 haftalık iken sürekli karnımın altında bir kıpırtı oluyordu sizde de oluyor mu ikizlerden kaynaklı birşey mi çünkü daha erken hareket etmek için
Benimmm İkiz gebelik sanki daha ağır basıyor ya rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah az kaldı bebiş gelecek inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız
Aylin509 Benimmm ve aleykümselam ben de bugün 27 haftalık oldum çok güzel bi his her hareketi her tekmesi güzel
Benimmm Keho2626 bende bugün 12 oldum çok güzel bir duygu peki çift yumurta ikizi mi yoksa tek yumurta ikizi mi sizlerin