Birgunmutlaka bugün sezeryan günü aldık 37.3 inşallah doğum olucak bebeğim gelişim olarak ileride olduğu için sıkıntı olmayacağını söyledi doktorum.aslinda normal herşeyi dedi doktor ama anne olarak korktuğum için sezeryan istedik inşallah hayırlısı olur 🙏