minikask35 Nilaykuru 38+1 hiçbir belirti yok kanala girsin diye o kadar yürüyüş yapıyom ama bebem aksine yukarı tirmaniyo 🤣
ozgei Nilaykuru 38+6 yım, düzensiz sancılarım var, arttı ama düzene girmedi hala, sezeryan olacağım sezeryana kadar beklemesini istiyorum, inşallah bekler 🙄