Bende 15 dk sonra 38 oluyorum😀 ama az bisey ayakta dursam karnım sertlesiyor bel agrim cok artik ne yuruyebiliyorum ne bisey yapabiliyorum iyice agirlastim bi yandan artik dogsun bu agrilardan kurtulayim diyorum ama bi yandanda dogumdan cok korkuyorum karmasik duygular iste😀🤔🤔