Gulo8984 Seymaas neden carşambayı bekliorsun hemen gitmelisin bugun gecti yarın git hemen çocuk gelebilir ewdemi dogurmak istiyorsun
Ebrar34 Gulo8984 ha deyince doğrulmuyo o sancıyı saatlerce çekenler var ve hastaneye giderse daha çok yıpranır sancıya bile insan doğuracağı zamanı anlar milleti paniğe sokmayın
Seymaas Gulo8984 canım doğum için annemler felan geldi yanıma ama evde çekip öyle hastaneye gitmemi söylüyorlar bide doğum sancısı olsa anlarsın bunlar yalancı sancı diyorlar bende o yüzden buraya yazdım belki benim gibi olan vardır diye
Seymaas Ebrar34 evet o yüzden hastaneye gitmemi istemiyor bizimkiler yatırırlar orda daha kotu olursun sanciysa bile evde çek diyorlar Çarşamba zaten gidicen diyorlar ama insan rahat edemiyor işte canım seninki kaç haftalık
Gulo8984 Ebrar34 ben kimseyi paniğe sokmuyorum olabilicek şeyleri sölüorum ablamda aynı sizin gibi düşünüyordu yalancı sancı dedi cekti acıyı son dakika yetiştirdik arabada dogurcaktı
Gulo8984 Seymaas canım hastane gittiğinde ntsye baglar doktor seni sancıların varmı inceler. açılman varmı bakar eger yoksa ewe yollar. allah saglıklı kucagına almayı nasip etsin
Ebrar34 Seymaas 37+2 yim ben çatıya öyle Bi baskı yapıyor ki öyle yalancı sancı çekiyorum ki inanın Bi kere hastaneye gitmek geçmedi aklımdan Allahım diyorum sancı gelsin suyum gelmesin hemen diyorum sırf o hastane ortamına girmek istemediğim için
Seymaas Ebrar34 evet bende çok baskı hissediyorum yuruyemiyorum yatsam kalkamıyorum sağa sola donemiyorum çok kötü bir ağrı yaaa Allah hepimizi bir avazda kurtarsın bende devlet Hastanesi'ne gidiyorum o ortama bende girmek istemiyorum