_ipekkkkk Kızlar nasıl gidiyor hamilelik sıkıntılar varmı? doktorum 5 Şubat doğum tarihi dedi tahmini tabi nezaman gelecek orası ayrı mesele 🤷♀️😊
Deryaiso _ipekkkkk olmaz mı bacımmm solum çürüdü 😭 anamdan babamdan yemediğim dayağı benim kızdan yiyorum 🤣 23 üm bu arada ☺️
Selin12- _ipekkkkk 24+1haftalik hamileyim banada 14 şubat dediler ama sezeryan olacağı için 5,6 şubat dedi
Zuleyy 15 Şubat dedi banada 24 haftalık şuan sırt agrım var cabuk yoruluyorum :) hareket ederken üşeniyorum zorlanıyorum birazda genetal bölgedeki kemikte agrı oluyo ama enerji olarak yerinde hersey yani hasta gibi değilim normal yapıyorum herseyimi :)
_ipekkkkk Zuleyy Çok şükür canım 🤲 Benimde sırt ağrısı oluyor acaba hep aynı yere yatmaktan mı bilemiyorum 🤷♀️😊
Deletedmom_33 _ipekkkkk 22+5′iz bizde. En geç 20 Şubat görünüyor bizim doğumda. Bol bol vajinaya tekme yiyorum oğlandan 🤣
Momandchildren Deletedmom_33 MAsAllah ayniyiz hemen hemen senle de benim oglan hic tekmeyi sevmez )acaba kizim bol bol zamaninda dovdugu icinmi simdi oglum aciyor bilemedm
Ley-24 Suanlik 20 şubat gözüküyor. Bol ağrılı bol mide yanmalı sırt bel felç olmuş gibi geciyor günler vee halsizlik baş ağrısı ekstrasi 😅
deutschetraum _ipekkkkk 25+1 her gece yarım saatte bir tuvalet faslı, reflüyle mücadele gidiyo bakalım
_ipekkkkk deutschetraum Yaaa herkeste bu wc sıklığı varmış bende yok 1 kez kalkıyorum gece normal olan hangisi acep?🙄🙃
melekylmzr _ipekkkkk maşallah kuzum sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız inşallah 🥰bizim ki de kız yarın gidicem bakalım doktora ayaklarımda biraz başladı ama su süt filan hiç içemiyorum enfeksiyonum var geçmeyen oda etkiliyor galiba
Deryaiso _ipekkkkk ah kuzum bende 23 de yeni hareketlenir diye bekledim yine bu aralar azaldı diye bilirim kasıklarımdayken 21 ve 22 özellikle daha beterdi şimdi yağlı bölgeye denk geldiği için o kadar acıtmıyor
Zuleyy _ipekkkkk bende öyle düşünüyorum ama bilemiyorum hep sağ tarafıma yatıyorum sabah uyandıgımda biraz gecmis oluyor ama uzun süre ayakta yada oturdugumda batıyor ben bu agrılarım erken basldı diye üzülüyordum bide :) normalmış ama