Papatyamevsimi-89 rgk aynıyız canım ve gece hiç durmuyor yalancı sanci da var kac gecedir gram uyku yok yatakta donemiyorum
humasultan3443 Melishilal evet evet ben de bi yandan da korkuyorum diyorum bu ne böyle yanmamı bulantı mı nasıl değişik 😳🤦🏻♀️🤦🏻♀️
yildiz_07 Melishilal sanırım her haftanın ayrı zorluğu oluyor ben düzenli egzersiz yapamadım yürüyüş falan yapamadım fırsatım olmadı zamanım olduğunda miskinlik yaptım bu yüzden şuan böyle zorlanıyorum diye düşünüyorum ama inşallah bu sıkıntılar bebislerimizi kucağımıza alınca geçecek 🤭💕
Aylin2011 Melishilal 32+5 haftalık ikiz gebelik mide yanması, sürekli tuvalete çıkıyorum hareketlerim artık çok kısıtlanıyor 5 ve 7 yaşlarında okula giden kızlarım var yürürken ara ara baskı ve sancım oluyor 5 dakikalık yolu 20 dakikada yürüyebiliyorum
Papatyamevsimi-89 Aylin2011 maşallah çok gençsiniz kac yaşında evlendiniz Rabbım evlatlarinizi korusun,hayran kaldım gerçekten ben gebeliğim zor geçince bidaha dogurmam herhalde falan diyorum tabi şakasına Rabbım verirse olur elbette ..Siz zorlanmadiniz mi
Aycaaa571 Melishilal 32+6 yım mide yanması zaten bitmiyor 😄😄 ama bu aralar aşırı gergin o da ağrı yapıyor birde sancılarım var çok
Aylin2011 Papatyamevsimi-89 teşekkür ederim 34 yaşındayım ama😂 27 yaşın 1. Kızım, 29 yaşında 2. Kızım, 34 yaşında ikiz erkeklerim olacak kısmetse
Aylin2011 Papatyamevsimi-89 24 yaşında evlendim 2 yıl olmadı çok istiyordum çocuğum olsun doktorum pko olduğu için hamile kalmamın zor olduğunu söylemişti çok şükür Rabbim aratmadı kendiliğinden oluverdi çok zor ama ben çocukları çok seviyorum küçükken kuzenlerimle çok ilgilenirdim büyüdüm anaokulu öğretmeni oldum çocuklarımla birlikte işe gidip geldim artık bir süre evde çocuklarımla ilgilenirim inşallah Rabbim kimseye aratmasın istedikleri zaman nasip etsin inşallah
Melishilal humasultan3443 bu kadar acı cekıyoruz bır de utanmadan babalarına benzıyorlar ahhh aahhhhh 🐣
zeyesra Yarın 32+0 olacağız, arada sırt ağrısı oluyor.. Kızlar mide yanması için Rennie şurup yazdı doktorum, 1 ölçek içiyorum geçiriyor hemn
Bezelye_2 sivlimglsh bu ağrılar ve tuvalet bnde de var geçen hafta şikayetlerimi anlattım doktora doğum geçiktirici iğne yaptırdı ve fitil verdi. 2. Gebeliğim doğum ağrıları böylede vurabiliyor dedi ( ayrıca gebeliğin en başından beri bebeğim aşağıda devamlı her iki gebelik tede)
sivlimglsh Bezelye_2 yaaaa bende haftaya kontrole gidicem anlatayım bari ağrılarımı ama bel ağrısı hemen herkeste var yazıyorlar tuvalette su içmekten galiba ben üç litreyi geçiyorum çünkü doğumla alakalı mı bilemedim ki
HavvaGuzey Melishilal 34+2 yaşlandı sol kasigima net şekilde bastığını hissediyorum mide yanması hiç bitmiyor aşırı acıkıyorum ve uyuyamıyorum birde 2 yaşında bir bebem daha var
mavi_kus Melishilal 34+2 yiz bizde bende bıktım midemden 😟 bebeğimin kilosu biraz düşük benimde hemoglobin düşük çıktı serum falan takılacak birazcık moralim bozuk
havakcdl-48 mavi_kus geçmiş olsun kilosu ne kadar çıktı ki bende o haftadayim merak ediyorum k.bajmayin