mucizegebelik6 BirMuallime boyle olmasına cok sevindim 14 Haftaligim daha kilo almadım ama cok merak ediyordum 😀
Duru32 İlk doğumumda 6 kilo gitmişti 22 kilo almıştım 4 ay sonra eski kiloma döndüm bunda nasıl olur bilmiyorum
mutlugebeee mucizegebelik6 arkadasım 30 kilo almıştı doğumda bi gün hastanede kaldı ertesi gün eve geldi 15 kg gitmişti valla bizde inanamadık😂
mutlugebeee mucizegebelik6 aynen çok şişlikleri vardı zaten gerçekten yarısı ödemmiş söndü resmen çıkınca😂😂
Birgul mucizegebelik6 73 ile doğum yaptım 10 gün sonra 66ydım 😅 6 ay oldu doğum yapalı 58 kiloyum şu an ☺️
mucizegebelik6 Birgul hay masallah yaahu 😀 süt yapsın diye doğumdan snrA daha cok yeyip içmediniz mi naptiniz nasıl gitti kilocuklar 😂🤭
Birgul mucizegebelik6 yedim hiç vermeye uğraşmadım ama gitti 😂😂 gece kalkmak bambaşka bi tempo gidiyo yani anlamıyosun.
H_myra1 mucizegebelik6 bence bu birazda vücudun topladığı ödeme göre degişir ben ilk doguma 82 ikinci doguma 83 ile girdim ikisinde de çıktıgımda tartıldım 74 kiloydum birinde 8 birinde 9 gitmişti yani net şimdi sanırım yine 83 ile falan giricem inşallah yine bi 9 8 gider😅
mucizegebelik6 H_myra1 aşırı zayıf olanların bazıları zaten cok kilo alıyor. Biraz kilosu olanlar cok kilo almıyorlar sanırım. Ben 14 haftalık hamileyim daha kilo almadım 64 ile hamile Kalmıştım😀
H_myra1 mucizegebelik6 ben 65 kilo ile başladım normalde 12 kilo toplamda sonlanırdı hamileligim bunda hızlı aldım nasıl oldu anlamadım umarım ödemdir😂
Melek3465 Sezeryan yapmakla normal yapmak arasinda doğum sonrası kilo vermede değişiklik oluyormu acaba ?
mucizegebelik6 Melek3465 bunu bende merak ediyordum ama çevremde normal ve sezeryan olanlar doğumun ertesi günü hamile kaldığı kiloya döndü cok ilginç degil mi. Demek ki bizde başarabiliriz 😁
H_myra1 mucizegebelik6 belkide o yüzden benim 10 kiloya yakın gidiyor dogumdan çıkınca 😂 böyle teselli ediyim kendimi neyseki dogumdan sonra diyetle eskiye dönüyorum biraz zor oluyor ama napalım 😫
Melek3465 mucizegebelik6 umarım ya inşallah 😂😂sanki sezeryan olunca içimde kilolar kalacak gibi hissediyorum 😂😂😂