Ser_ boşa vurulmak diye düşünmeyin. Ya gerçekten pıhtılaşma sorununuz varsa ? Evet acıyor yakıyor şişiyor falan ama bebeğim için değer diyip katlandım. Allah korusun burada son haftalarda bile bebeğini kaybedenler var. İğnenin bir zararı yok hem. Yine korona geçirenlere de bu iğne veriliyor genelde. Belki farkında olmadan korona geçirdiniz. Ona bile faydası var ben hep bu şekilde düşündüm