Kızlar oksapar iğnemin saatini biraz ileri atmak istiyorum. 2 saat kadar falan. Acaba diyorum her gün 15 dakika geç vurarak ileriye atsam bir sıkıntı olur mu?
Yaa hemsire ve ebeler vardı ne güzel sorun cevaplayayım diyordu ama arama butonu olmadığı icin ortaya sordum, umarım bilgisi olan biri çıkar 🙏🏻