Delicesareti Binbir heyecanla gittim yine sokmadı beni nstye 36+3 günlüğüm o kadar sabırsızlanıyodum halbuki haftaya dedi çok geç değil mi sizcede ya
DefneRana Delicesareti genellikle o haftada giriliyor nst ye ancak çokta heyecanlanılacak bişey değil o 😂 cuma günü nst ye soktu beni bide yarım saat dedi ölecektm sıkıntıdan 15 dk sonra doktoruma deyip çıktım dedm 15 dk daha yatamam keşke hiç sokmasalar beni
Hilal-95 Delicesareti 34 girdim bende ağrın varmı dedi var dedim bende o sesi felan heyecanlandm duymak için🙏🏻🤗 baktılar kızz bide gercekten sancı cıktı bende🤣🤣 snra yalancı sancı felan dedi 36 olduk gene girdim gene sancım cıktı bakalım allahdan hayırlısı Açıklık felan yoktu cok şükür 🙏🏻
DenizveKumsal Delicesareti ilk gebeliğimde gittiğim özel hastanede 32. Haftaya girdiğim zaman nstye gitmeden doktorun yanına gitmiyorduk bende şuan 34üm devlete gidiyorum bu sefer bakalım yarın kontrolüm var nstye alırlar mı dönerim size. Ağrım oluyor 2 gündür çünkü bende girmek istiyorum
Delicesareti Aag06 kasılma nasıl bişi bilmiyorum ki 😂yanı kasılma olsa anlarmıyım belki de daha önce yaşadım ama bilmediğim için doktora bilgi vermedim bu konuda
Delicesareti DefneRana bende çok merak ediyorum nedense gebelikte her yeni şey beni heyecanladırıyo çatı muayenesini bile merak ediyorum ama sezeryan olcam😂
Delicesareti Hilal-95 bende bugün dktoruma sezeryan olmak istediğimi söyledim haftaya gün vercek bakalım ama girseydim iyidi ya çok merak ediyorum nst nasıl bişi😂
Hilal-95 Delicesareti kemerle sıkıyor seni yuvarlak bşy takıyolar tekmesını felan duyuyosun güzel bşy ya kalp atısı felan🙏🏻🙏🏻 Aç gitme ama ben aç gitim hemen anladı kızdı bana😂🤭
EsraBu Delicesareti bende 37 de başladım nst ye doktor gerek duymuyosa girmenizin anlamı yok sadece sancınıza ve bebek hareketlerine bakılıyor nst de uzunda sürüyor zaten merak etcek bişey yokmuş hele özele gidiyorsanız boşuna para harcamış oluyorsunuz gerek varsa nst çekilmeli bence
Delicesareti EsraBu merak işte kuzum burda girenleri okuyunca bende istiyorum 😂benim gittiğim hastane Vakıf yarı devlet yarı özel paralı olsa bile çok ücret çıkmaz
secoz Delicesareti kız hiç heveslenme iyi değil sıkıcı benim ağrım var diye 28. Haftada girdim 15dk 30. Haftamda 1saat kaldım nst de😂😂😂😂 bayılacaktım uyuyacaktım neredeyse
Delicesareti secoz ay ben biliyim ya merak ediyorum işte artık sonuna yaklaştım zaten haftaya sokarsa beni nstye ilk ve son olur kesin zaten 38.haftamda sezeryan olucam😂
Aag06 Delicesareti anlarsin karnin semsert taş gibi oluyor ve seni rahatsiz ediyor yani hafiften minicik acitiyor karnini sanki ittiriyor gibi oturmsk bilr rahat ettirmiyor yatip gecmesini bekliyor insan sanki icerde kendini top gibi yapti karnini isttiriyor hissi veriyor
Delicesareti Hilal-95 yok canım aç gitmem zaten sokaklarda bayılır kalırım zaten aç gidersem hiç dayanamıyorum açlığa
Delicesareti Aag06 gerçekten çok açıklayıcı anlattınız teşekkür ederim şimdi anladım kasılmanın ne olduğunu🥰
Melek39 Aag06 bu bende 2 gündür fazlalaştı sanki toplanıyor gibi oluyor içim Bi garip oluyor carpıntı da oluyor
yamacinannesii Delicesareti Bence ultrasonda vs sorun olmadığı için almıyodur ben 5 6 oldu giriyorum hiç hoş değil 20 dakika bekliyosun 😂