Zzelis selda03 göbekten vurmak daha kolay ama 22 haftadan sonra vurmamak gerekiyor diye biliyorum ben 22 den sonra kol ve bacaktan vurmuştum 35te bıraktırdı doktorum
annesi_ Aslihan2 Bana eltim vuruyo koluma canım kendin vuramazsın zaten ama basenden kendim vuruyorum yada sağlık ocağında vurdurucaksın