Acemianne0636 benim de birebir aynı çıktı. Rahim filmi çektirdiğimde benim Şimdiki doktorum da tam tersini söylemişti. iğne kullanırsın coraspin e gerek yok dedi. Korunuyorum şu an inşallah gelecek ay bırakacam. Hemen tutar inşallah. Bakalım Allah bu sefer sağlıklı bir gebelik nasip etsin sağlıkla, mutlulukla, huzurla kucağımıza alalım inşallah.