Oglusununannesii65 Kızlar merhaba genetik test istenildiğinde testte nelere bakılıyor acaba sadece pıhtılaşma mı başka şeyler de var mı ? Kaybımdan dolayı yaptırmak için soruyorum, bir daha aynı sorunu yaşamamak için.
La_Liberte Oglusununannesii65 canım genetik bozukluk var mı yok mu ona bakılıyor. Sadece pıhtılaşma değil aslında. Genlerde mutasyon olabiliyor.
tomrisveannesi Oglusununannesii65 tek bir kayıpta devlet yapmıyor tekrar eden kayıplardan sonra devlet ücretsiz yapıyor. Siz yaptırmak isterseniz özelde yaptırmanız gerekiyor. Bende bir kayıp yaşadım kürtajdan sonra patolojiye gitti birşey çıkmadı. Kadın doğum doktorunuza muayene olun herşey normalse genetik tarama ile kendinizi endişelendirmeyin. Ben 2. Gebeliğimi sorunsuz geçiriyorum 31 haftalığım. Üzülmeyin bazen vücut sağlıklı bir gebelik için sağlıksız gebeliği sonlandırıyor genetik bir sebebi olmaksızın. Üzülmeyin 😌
mbt34 Oglusununannesii65 benim kaybım yok ama olumsuz sonuçlanan tedavilerim var doktora durumu anlattım sıkıntı çıkarmadı. Devlette yaptırdım tıbbi genetik bölümünde. Pıhtılaşma da çıktı iyi ki yaptırmışım.
BMelek Oglusununannesii65 benimde bir kayibim vardi doktor iki kayiptan sonra devlette yapildigini soyledi ben cok usteleyince rapor cikartirim iki kayip yasadin diye gider yaptirirsin ozelde fiyatlari yuksek demisti. Devlette ucretsiz yapiyorlar ozellikle arastirma hastanesinde rahime kadar bakip olabilecek butun sorunlari gozden geciriyorlar. Hangi sehirde yasiyorsunuz?
Oglusununannesii65 La_Liberte anladım canım benim çok teşekkür ederim o halde sadece pıhtılaşma değil ise yaptırmak gerekiyor
La_Liberte Oglusununannesii65 kesin yaptır. Bence kaybı olan her kadın yaptırmalı. Ben 1500 e yakın bir fiyata yaptırmıştım. 1 genim heterozigot çıkmıştı. Doktorlar çok önemli bişey değil demişti.
Acemianne0636 La_Liberte benim de bir genim heterezigot, doktor kan sulandırıcı iğne vs verdi mi size
Feriyecrin_annesi Oglusununannesii65 canım ben bir buçuk yıl önce ankara gazi hastanesinde yaptırdım. Genelde üniversite hastanelerinde yapıyorlar bu testi. Kadın dopum doktoruna git orası yönlendiriyor canım. Ayrıca eşine ve sana birlikte bakılıyor. Kromozom sayısı vs değerlere bakılıyor sadece pıhtılaşmaya bakılmıyor.
Oglusununannesii65 La_Liberte nasl yani canım pek anlayamadım orasını daha önce sanki devlet özel ayrı diye duydum özel baya pahalı devlette ücret almıyorlar diye okumuştum öyle olmuyor mu
La_Liberte Oglusununannesii65 devlette sanırım üç kayıptan sonra yapıyorlar. Evet o ücretsiz oluyor. Ama dediğim gibi size ücretsiz yapmazlar.
La_Liberte Acemianne0636 evet ikinci gebeliğimde daha test çıkmadan vermişti. Test çıktıktan sonra tedbir olarak devam etti.Ama ben erken doğum yaptım iki hafta sonra kaybettim bebeğimi. Sizin hangi geniniz heterozigot?
Oglusununannesii65 tomrisveannesi canım benim o kadar güzel yorum yapmışsın ki gerçekten içim çok rahatladı ya İnan ki 🥰 inşallah öyle olur canım çok sevindim böyle birsey olmasına benimde tek temennim bir dahaki hamileliğimin sıkıntısız olması Rabbim hepimizin gönlündekini nasip etsin inşallah tekrardan çok teşekkür ederim Allah razı olsun ❤️
Acemianne0636 La_Liberte mthfr c677 genim heterezigot şuan 12 haftalık hamileyim ve sadece coraspin kullanıyoru doktorum kan sulandırıcı iğne vermedi bana ondan sordum
Emineso Oglusununannesii65 ben ilk kaybimdan sonra yaptrdim mersin sehir hastanesinde iyi bir doktara denk gelirseniz yaparlar