Aselim_m Büyük Anadolu meydan hastanesinde Esra Nur Özgür hanıma gidiyorum 7 aydır. Çokta memnunum. Bide büyük Anadolu hastanesinin yeni binasi var ilkadimdan canik tarafina giderken yol üstünde. Başka yerdeydi önceden sonradan oraya taşınmış belki bilmiyosunuzdur diye yazdım 😁 neyse bu yeni binada Özge piri mantar var gidenler çok memnun olduklarını söylüyorlar. Bende ona gidecektim ama hastanede uzakta kaliyo bana, meydan hastanesi daha yürüme mesafesinde. Liv hospital da seher sarı var bunuda çoğu kişi beğeniyor.