Kızlar günlerce bebeğime bakım ürünü almak için araştırma yaptım . En son mustelaya karar verdim . Eczanede çok ucuk fiyattı yinede eczaneden alacaktım ki Trendyol indirim günleri reklamlarını görünce ordan sipariş vermeye karar verdik . Eşimin hesabından sipariş geldi . Ürünler gelince barkod fotoğrafını çekip musteleya mail attım ürünler ORİJİNAL Mİ ? Diye . Hemen dönüş yaptılar ürünler sahte çıkı . Hatta ürünleri faturayı vs bize gönderin biz size ürünlerin orijinalini göndereceğiz dediler . Bugün ürünler geldi cidden kokusu , ambalajı herşeyi farklı 🙄. Resmen trendyolda sahte ürün satmışlar bize 😡 sizin de aklınızda bulunsun diye yazdım . 10 TL fark işin sahte ürün almış olduk resmen