Minikkurabiye 21+1 gunluguz bizde 10 aralık dogum tarihi diye görünüyor takvimde bakalım oglusum ne zaman gelicek sağ salim sağlıkla gelsinlerde yeter ki. Bizde bişey almadık daha bayramdan sonra anca inşallah.😍❣
arzuozbek Cerennnnn bizimde 19 aralık tanışma yıldönümümüz ama doktorumuz 15i gibi gelir diyor keşke bi 4 gün daha beklese 😂
Partk Agg0207 ağrılarnz olmuyo mu kızlar benm bacak bel ağrıyo bacaklarm kasılıyo doktor verdi bide sıdada içiyorm muhakka her gün ona rağmen oluyo 😐
HavvaBahar parasetamoll galiba bana da öyle geliyor bana kız dedi doktor arkadasiminkide aralık onunkide kız 😊
Agg0207 Partk benim agrım olmuyo hiç ama yatarken hep sag veya sola yattıgım için sabahları belim agrıyo şekilsiz yatınca
Partk Agg0207 Agg0207 o bendede var belim zaten gece napıyosam sabah ağrılar içinde uyanıyorum . Sanırım sırtüsütü cok yatıyorm sırtüstü yatmak hem bebeğe iyi değilmiş hemde anneye
Agg0207 Gece yatarken şekilsiz yatınca agrı oluyo belimde zaten sürekli tuvalete kalkıyorum bide bakalım şimdiden böyleyse ileride ne olucak 😃