Asdfgh o da bende düşünmüyorum nasıl olsa benimle yatıcak ilk zamanlar ama beşik de seçemedim henüz park yataklar evet çok kullanışlı oluyor ama görsel olarak benim hoşuma gitmiyor odası da olmayacağı için şöyle şık güzel bi beşik arayışındayım gerçi eşimde kızıyor kullanışına bak diyor ama öyle işte 😂