K88_ Feyzaveannesi kız ben de çok seviyordum ta ki haftasonuna kadar 😂😂 bir aydır hiç bir yan etkisi olmamıştı
EbruOzer K88_ merhaba, doktorunuza danışarak gece yatmadan önce içseniz? Bana doktorum öyle önerdi ben de o şekilde kullanmaya başladım mideme etkisi olmadı :) belki size de böyle faydası olur ilacın. Kesmemiş olursunuz. Çok geçmiş olsun :)
Lilianne K88_ banada ilk başta onu verdi doktor ilk günden itibaren midem kabul etmedi saglik ocağındaki ebe ile görüştüm değiştirdi. Yeni verilen daha iyi geldi hiçte yan etki yapmadi. Ebe ile bir görüşün derim
o1anneadayi K88_ bende 12. Haftadan beri kullanıyorum ilk defa 18. Haftada içtikten sonra kustum ilaçtan mi diye düşünüyorum ama 1 kere çıkardım sonrasında 1 hafta kadar midem bulandı geçti usuttum diye düşünüyorum sizinde oyle olabilir
Gulsen54 K88_ Ben ilk 3 ay çok bulantı çekmiştim oyuzden gündüzleri çok yoğun oluyor diye gece yatmadan içtim ilaçlarımı Su an 33 haftalığım düzeni de değiştirmedim sürekli bulantınız var mı yoksa sadece ilaca karşı mı sadece ilaç ise doktorunuzla görüşüp farklı bir alternatif önermesini isteyebilirsiniz