K88_ Kızlar günaydın bir aydır kullanıyorum Demir ilacımı ilk kez haftasonu çıkardım kahvaltıdan sonra bir de bugün aşırı mide bulantısı yaptı tuttum kendimi çıkartmamak için yaşayan var mı böyle 🥺 ne yaptınız 😢gynoferon bu arada ilaç
Deletedmom93284 K88_ Demir ilacını kullanamıyorum 🥲 çok fena mide bulantısı yapıyor dişlerimi fırçalayıp yatıyorum sabah kalktığımda ağzım tatlı bi şekilde uyanıyorum🥺
muallimehanimmom5 K88_ benim kullandığım Demir ilacı da aynı ben yatmadan hemen önce içiyorum 2 saat öncesinde süt yoğurt vb şeyler tüketmemiş olmaya dikkat ediyorum. Gündüz kullandığımda kabızlık ve mide bulantısı yaptı bana isterseniz gece yatmadan deneyin kabızlık problemi de kalktı böylelikle bende ama siz mutlaka doktorunuza eczacınıza danışın saatlerini yanlış yönlendirmek istemem 🤗😇 🌸
momsturk K88_ mide hassasiyetiniz varsa kapsüllü ilaçlar dokunabilir. ben aylardır kullanıyorum bende bi sıkıntı yapmadı
Cansu88 K88_ o ilac bende de karın ağrısı yapti doktora danışarak solgar aldim kullananlardan guzel yorumlar aldim ins bende memnun kalirim🤲
yaseee_y K88_ Bende kullanıyorum fakat kahvaltı yaparken yemek arasında alıyorum yani ne aç ne tok. Aslında mide bulantısından önce mide ağrısı yapıyor ve bulantıya çeviriyor size tavsiyem yemek yerken alırsanız hiç sorun yaşamazsınız 🌸
Fnen K88_ bende aç içtiğim zaman çok kötü oldum, sonra tok içmeye devam ettim ama kahvaltıdan 1 saat falan sonra peynir yiyorum çünkü, süt ürünlerinden sonra içmemek lazım ona dikkat et belkide o yüzdendir
-ir3m Fnen ilacı aç karnına içmek gerekmiyormu doktorum öyle söylemişti bu gün başlayacağım bende herkeste bulantı yapıyormuş baya tedirgin oldum normalde de aşırı bulantım var çünkü ☹️
Ece003 K88_ aynı ilacı kullanıyorum benimde aşırı midem bulanıyor sabah kahvaltılar zehir oldu bana 🥲
annesi_ K88_ 33 haftalığım ne zaman şu ilacı içsem ayy aman Allahım çok pis ilaca garezlendim her defasında öğürüyorum içerken ilk zamanlar kusuyodum içerken şimdi yine zorlanmaya başladım felaket midemi bulandırıyo ya kapsüllerden nefret ettim valla az kaldı doğuma kurtulucam inşallah 🤲🏻😄
Feyzaveannesi K88_ Şu ilacı bayıla bayıla içiyorum ben 😂 çilekli tadı var hafif eritiyorum ağzımda 😂. Ama Decavit zorluyor beni. Çok büyük bir hap yutamıyorum bazen 🙄
K88_ Feyzaveannesi kız ben de çok seviyordum ta ki haftasonuna kadar 😂😂 bir aydır hiç bir yan etkisi olmamıştı
-ir3m K88_ bende bu gün başlayacağım kullanmaya aynı ilaç ben kontrole gittiğimde bulantı ilacı da yazdırmıştım çok bulantım oluyor diye bu ilaçta bulantı yapıyorsa inşallah ikisi birbirini dengeler sizde doktora sorarak bulantı ilacı yazdırın her ihtimale karşı elinizde bulunur
-ir3m Kızlar bide herkes kapsül yazmış aynı ilaç hepimizin ama benim kapsül değil bonibona benziyor resmen fuşya pembesi bir hap
Ccgdm K88_ Ya bende de yapıyor demir damla olanı sordum.kullanan birkaç kisiye yapmıyor dedi ama iki gündür bıraktım bulantım.filan yok