Deletedmom16362 24. Haftadayim 3 kg aldım. Aslında bu 3 kiloyu da başta aldım. Son iki haftadır kg koruyorum. Doğuma kadar diyetisyen desteği alacağım. Yemek yiyorum hemde sık ama az. Tatlı yok , beyaz ekmek yok. Duzenli sebze , protein, ve kalsiyum alıyorum. Ara öğünlerde meyve ve çiğ kuru yemiş tüketiyorum. Bakalim yarın doktor ve diyetisyen kontrolüm var. Önemli olan bebeğimin gelişimi. O iyi ise böyle devam edeceğim.