Deletedmom16362 Kizlar 25 haftalığım ve 8 kilo aldim. Son haftalarda nerdeyse haftada 1 kilo almışım. Ekmek,börek,pasta yemiyorum nasil alıyorum ben anlamadim. Abur cubur da çok nadirdir. Daha doğuma 3 ay var ne yapip da kiloyu en aza indirgesem bilemedim 😤
teletabi Deletedmom16362 19 haftalığım şuan haftada 1 kilo almaya başladım. Ama yiyorum 🙈 doymuyorum bir türlü🤣 doğumdan sonra hepsi gidiyor ama
Nilufer22 Deletedmom16362 şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Ben de hemen hemen aynı kilo aldım da ondan soruyorum
Deletedmom16362 Nilufer22 Hayir yaptirmadim. Ilk gebeligimde daha hizli gidiyordum. Bunda yine bir nebze. İlkinde 20 kg almistim.
teletabi Deletedmom16362 valla oğlumda gitti gerçi onda alamamıştım ama bundada gider heralde diye kendimi teselli ediyorum 🤣
Hafissee Deletedmom16362 ee tabiki düzenli yapman gerek bide yulaf tüket kahvaltıda falan tok tutuyor ara ögünlerini aksatma yogurt elma kuruyemiş vs ye aksamları hafif gece acıkmaları varsa havuc salatalık geciştir böyle . Doğumdan sonra da zor veriliyor kilo . Emzirdiğin için daha cok acıkacaksın maalesef
mathildaa Deletedmom16362 bende cok kilo aldım 32 haftada + 17 kilodayim.. tiroid değerlerine baktırdım mi? Hipotiroid cikti bende bu da bi etken
Deletedmom16362 Hafissee Yemek öğünü dışında arti yemek yemem mesela. Havuç,elma ya da mandalina yiyorum 1 tane. Kuruyemis varsa onu yerim. Bir şeyleri yanlis yapıyoruz ama ne bilemiyorum.
busra5501 Deletedmom16362 canım bende 25 haftalığım 8 kilo aldım ama ben zaten biraz tombiş biriyim. Ayrıca bu 4 kiloyu gebeliğin ilk ayı aldım deli gibi iştahım açıldı bulantım kusmam olmadı sonra ne yapıyorsun dedim durdurdum kendimi ama 8kilo şu an inşallah 12 kilo ile tamamlarım çünkü basenden çok fazla aldım :( gece aç uyuyorum bazen akşam yemeğinden sonra canım bişiler istiyor ama tutuyorum kendimi yesem 20 kilo alacaktım herhalde tiroid hastasıyım oda etkiliyor
Elifinannesii_ Yürüyüşün çok faydası oluyor 30. haftadayım 5-6 kilo almışım. Bebeğin gelişimi filan da iyi 🙏🏻 Genelde gün içinde çok hareketliyim o kilo aldırmadı sanırım
Deletedmom16362 Elifinannesii_ Benim 2.5 yasinda bir kizim var bide. O da olmasa daha fazla almıştım kesin 😬