NurcanNurcan Kucukmucize Allah analı babalı büyütsün Rabbim sağ salim kucağımıza almayı bizede nasip eder inşallah
Gonul_enes Deniiiza 2.dozlarda boyle seyler yasayanlar oluyor mesela annemde yasadi ayni seyleri, ben yasamadim ama 32+4 yaptim bende 2.dozu kol agrisi disinda bisey olmadi
denizin_annesii Deniiiza normal dir canım ikinci doz da annem ve babam oldular ikiside aynı şeyleri diyordu kolları agirlasiyordu üşüyorum diyorlardı filan hata babam bence korona oldum diyordu