Deniiiza Ben de ikinci dozdan sonra ve daha fazlasını üç gün yaşadım. Ateş, kusma, ishal, vücut ve eklem ağrısı… Aklınıza ne gelirse. Çok şükür bebeğim iyi, parol mutlaka için. içiniz rahat olsun ama çok yüksek ateşte, ekstra bir durumda mutlaka acile gidin. Bebeğinizin hareketlerini yine gözlemleyin. Ben öyle yaptım. Şöyle düşünün, demek ki senin benim gibi insanların bünyesi çok zayıf (ki benim çok zayıf ne yazık ki) aşıda böyle olduysak Allah korusun koronada, deltada daha ağır atlatacaktık demek ki. İyi ki vurulduk. Biz tedbiri aldık, takdir Allah’tan. Şifa olsun inşallah. 🌺