Delicesareti Kızlar yarın nstye giricem girerken aç tok olmak farkediyomu ya da tatlı falan yemem lazım mı wc ye sıkışık olursak ne olur benim dakka başı tuvaletim geliyo açıkcası sonuçları etkiler mi
Babyiveannesi Delicesareti hiç bişey yapmana gerek yok canim tokta acta olsan bisey değişmez 20 30 dakkalik bişey zatten
Gamzebrb Delicesareti bende ilk defa girdim sakın aç girme ben biraz açtım beklerken başım döndü bi an önce bitsin diye bekledim
Kaderx Delicesareti ben aç gittim ve hareketsizdi. Nst çekilirken hemşire karnımı salladı fln hiç hareket yoktu.uyuyordu 😁 doktor beğenmez açsan birşey ye tatlı fln dedi. Gittim yedim geldim yine çekti bu sefer baya hareketliydi. Doktor baktı sonuç iyi dedi.
Delicesareti Aasya bu 20 30 dakikalık sürede hep sırt üstü mü yatırıyorlar peki ben sırt üstü yatınca tansiyonum düşüyo nasıl dayanıcam
Aasya Delicesareti çocuğun aktifliğine göre şeklinizi değiştiriyorlar zaten.ben çapaya gıdıyorum orda o şekılde oluyodu haftanız ve aktıflık durumuna göre sola yatırabılıyorlar
Delicesareti Aasya inş sola yatırırlar ya en sonki muaynemde bayılıyodum ben az kalsın tansiyonum 7 ye kadar düşmüştü ve muaye sürem 5 6 dakika falan sürmüştü 20 dakika nasıl dayanırım😔
Gamzebrb Delicesareti bende öyleyim kız valla nst den çıktım doktora sonucu göstermeden gittim yemek yedim geldim sonucu gösterdim 😂
Aasya Delicesareti söylersenız yardımcı olurlar sanırım bende yattığım zaman kalkamıyorum bel agrısından maalesef ☺️ Allah yardımcımız olsun 🙏
Chucky9 Delicesareti ayy benim de hamilelikte en sevdiğim şey sırt üstü uzanmak😀Nst de pozisyonumu değiştiriyorum ben. Mesela sırt üstü başlıyoruz, bakıyorum bebişin hareketleri azaldıysa sola dönüyorum falan
Delicesareti Gamzebrb napalım gebeyiz biz acıkıyoruz yicez tabi 😂şu an mesela yatmadan ne yesem diye düşünüyorum aklım fikrim yemekte