HavvaGuzey Sinem_20 ilk oğluma avent kullandım bir kere de nuk verdim bu sefer nuk aldım kampanya denk geldi bakalım tutacak mı
HavvaGuzey Sinem_20 ağladığın da emzikle kaldırabiliyorsun ya canım bizim oralarda emzik annenin yarısıdır derler yani yardımcı anlamında