Sinem_20 Emzik kullanmayı düşünüyor musunuz? Düşünüyorsanız hangi markaları tercih ettiniz önerisi olan var mı?😊
bahtnurr1 Sinem_20 Philips avent aldım herkes kesin tutar dedi bide weebaby denk geldi belli mi olur belki onu sever dedim öylesine aldım 😂
Sinem_20 Glhnss philips’in ucu küçük tutamıyo bebekler diye duymuştum oyuzden kararsız kalmıştım teşekkür ederim cvp içi
Glhnss Sinem_20 iki kızımda tuttu sıkıntı yaşamadık hatta ilk bebeğime 4. Ayında verdim o aylarda pek almıyorlar çünkü alışmayınca baştan :) 3. Bebeğe biraz ucuz yollu alıştırabilirsem çok iyi aventler biraz fiyatta tuzlanmış🥲🥲
Sinem_20 Zehraaadmrc42 Ay inşallah 1 tanesini tutarlar bende 2 3 tane almayı düşünüyorum 3 kızım var 3 üde tutmadı bu tutar inşallah😅
Glhnss Sinem_20 ben hep 3-6 dan başladım ama ben yeni doğduğunda vermedim 1 ay zaten emziriyorsunuz sürekli uyuyorlar doktorlar da önermiyor 2. Ayda başladım uykuya rahat geçiş yapabilsin diye 1 ay içinde 0-3 gereksiz çok da büyük gelmiyor zaten :)
Sinem_20 Dilekcnkn Ay bende onlari görmüştüm çok güzeller nereden aldınız acaba birde 0-3 mü 3-6 mı tercih ettiniz biraz fazla sordum kusura bakmayın😊
RumeysaNur34 Oğlumda çok kullanamadım ama kızımda istiyorum Allah nasip ederse avent ve chicco iki farklı markanında emziği i alıp koyduk şimdiden 😅🤲😇
Dilekcnkn Sinem_20 Estağfurullah canım e bebekten aldım 0-6 ay olarak ben hastahanede verdim direk tuttu