Shnern bende pek hissetmem normalde zatn baslayinca uyusuyor hemen oyle bitiyo ama artik son haftanin verdigi bisemi bilemiyorum imkasiz ki normalde gozumden yas gelmez hic ama cok yandi canim zor dayandim.deri iyice inceliyor zatrn alt bolge malum bide benim bebegim kanala girdi basi onu hissediyorm artik kasilmalar hepsi cok degisik ondanda gozum yemiyor