Shnern Hanımlar 36+6 hamileyim 37 sayılırım inşallah . Bu hafta içi agdaya gitmeyi düşünüyorum başından beri kendim jiletnile özel bolgemi alıyordum. Ama agdaya gideyim dedim ama korkuyorum korona belasından . Kuaförümu tanıyorum daha önce agdaya gidiyordum hep sabah ilk gel dedi sabah 9 da gideceğim musteri olmayacak kimsede olmayacak bir o bir ben ağda odası akşamdan sabaha havalanmış olur 2 maske takacağım kuaförüne takiyor kapisida odanın açık alır sizce ne yapsam ?
prensesimveannesi Shnern 38+5 haftalığım bugün gittim ağdaya inşallah doğuma kadar çıkmaz 😂 ben başından beri gidiyorum bişey olmadı şükür
Bskaymazz1 Shnern Ben hamileliğimin başından beri gidiyorum 36+2 yim 4 gün önce yaptırdım bi sıkıntı olmadı çok şükür
Merveelisa Shnern git bence artk dogumun olablir temiz olmak lazm eldivende tak eline dokunursun flan herkesin dokunduğu yere sıkıntı olmasın Allah korusun
bahtnurr1 Shnern git canım ama kasılırsan zorlama kendini çünkü son zamanlarda acı daha fazla olabiliyor
Shnern prensesimveannesi Korkum korona işte oda öyle önlemler alayım diyorum siz nasıl önlem aliyorsunuz
Shnern Bskaymazz1 bende bu cuma gideyim diyorum yoksa rezil olacağım hele bacaklarım on kısmı almışım arka duruyor üst tarafin ebeler gülecek diye
Yektasmom haftadayım ben hamilelikten önce de gidiyordum aynı düzende devam ettim bu hafta yine gideceğim 🤦🏻♀️
prensesimveannesi Shnern valla kuaför boş oluyor gittiğim saatte randevu alıp gidiyorum boş olmasa bile ağda odasında bi tek kuaför ve ben oluyoruz maskemiz oluyor tamam başka önlem almıyorum 😂
kubraonder Bende gitmek istiyorum genital bölge için 30. haftamdayım ama bende kendimi çok sıkıyorum kasıyorum ondan korkuyorum sıkıntı olur mu bebeğime diye bi sıkıntı olur mu acaba benim gibi kendini kasan var mı
Esssmom Shnern 00.00 itibariyle biz de 37 olduk 38. Haftada çatı muayenesi yapacağım demisti doktorum o yüzden mecbur gideceğim kuaföre. Üstelik kendi kuaförüm çok uzakta ilk defa başka bir yere gideceğim yakın olsun diye. Bu zamana kadar kazasiz belasiz geldik şimdi de Allahim korur inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Shnern Esssmom inşallah cnm ben birkere hamile iken geçirdim inşallah koru eldiven falanda takahim diyorum
Melekanne91 Shnern ben en basindan beri gidiyorum normal duzenime devam ettim hep 38 haftalgm suan bu hafta gidecektim dedim bacaklaeimi makineyle kendim alayim genitale giderim allahim normalde aci duymam hic ama oyle canim yandiki guc bela aldim gozumden yas gele gele kesinlikle son haftalarda can cok aciyor genital agdaya gitmeeye yemedi jilet yaptim mecbur dogum zamanimdada oyle olcak jilet yapicam mecbr o aciya dayanamayablrm canima cekiyo acisi.toparlaninca dogumdan sonra devam ederim napayim yani.acimasinida dusun gidersen
Shnern Melekanne91 acıya yüksek bir bünyem var sanırım bacaklarımı aldım hatta ağda yaptım bazı yyerleri yumuşak diye çekemedim morardı ona falan dayandım artık dayanırım diyorum .
Gokce91 Ben 39+2 yim bugün gittim, evet acı oluyor tabi ama dayanılmayacak gibi değil, yapan kişinin eli çok önemli, minik minik alıyor valla tertemiz çıktım. Jilet asla yapmam o kaşıntıya dayanamam
Shnern Gokce91 aslında jilet ile haftada bir alıyorum ama ona rağmen seyrek ve fazla çıkmıyor kaşıntı olmuyor bend bünye ile ilgili sanırım bilemedim ki