Kızlar 17+1 haftalık hamileyim doktorum bu testi yaptırma mı istedi ultrason da sıkıntı görmedi ama kanla pekiştirelim dedi yaptırdım ama değer 79.4 çıkmış e nabız da referans dışı yazıyor yarın atıcam doktoruma ama inanılmaz korkunç şeyler yazıyor bilgisi olan var mı ??