esleminannesi_ Ylzz00 vallaha bacım 33+3 te bebeğin kafası benim 38+2 gözüküyordu yarın gidecem bakalım kac olmus
TugceTekin123 imrenistan kanal farklı oluyor sanırım ikinci hamileliğim ama bilmiyorum onu doğum pozisyonunu biliyorum bebek baş aşağı duruyor
imrenistan TugceTekin123 baş aşağı durmasıysa doğum pozisyonu demek, kanala girmesi doğumun yaklaştığı zaman oluyor sanırım. Benimdw ilk hamileliğim anlamaya çalışıyorum durumu :)
TugceTekin123 imrenistan tamam da o kanala girmeyi ilk gebelikte de söylememişti doktor bundada henüz söylemedi :)
asyaderinn Ylzz00 bebişin kafasına göre hesaplanıyor normal doğumlar. Yani doktor öyle dediyse sizin ve bebek için en sağlıklısı bu.
esleminannesi_ Selin_34 canım hic kilo almamış oğlum plesenta yaşlanması var dedi normale binmiş değerler kafası da vücudu da haftasıyla uyumlu
Selin_34 esleminannesi_ yaa normale dönmesine cok sevindim inşallah benimde normale döner🙏 Sen kaçıncı haftadasın çok mu zayıf bebişin inşallah kilosu doğum için yeterlidir
esleminannesi_ Selin_34 canım 35+2 yim 2800 olmus kilo almamış pek bundan sonra da çok çok az alır dedi
Selin_34 esleminannesi_ Alır alır sıkma canını 🥰 Yaramazlar bizimkiler biraz bizi korkutmayı seviyorlar😊