Sssssyyyy kolay değil tabiki ama anlatıldığı kadar korkulacak hicbirsey yok ben her aşamadan çok korkuyordum uyuşturma kesme çekiştirme sonda ilk yürüyüş karna bastırma ama çok şükür hepsi saniyelik acılar uyuşturma kısmı sadece sinek ısırığı gibiydi mesela , sondayi hiç hissetmedim , karna bastırma da biraz acı oluyor ama çok kısa sürüyor ve ilk yürüyüşte de hiç zorlanmadan yürüdüm çok çok şükür Rabbim o gücü kolaylığı veriyor 😊🙏