Mom6272 bizimkini de 19. Haftada görmüştüm o ok işareti gibi olan kısım var ya gülmeyin ama tatlı kaşığı gibi duruyodu hatırlıyorum da :) ama biz kaybettik malesef yine o hafta, sizinkini görünce o gün geldi aklıma… ama tabii o haftada bile pirinç tanesininin yarısının çeyreği kadar oluyomuş gerceği. Allah evladınıza sağ salim kavuşmayı nasip etsin tüm annelerimize🥰