Belguzar123 bende senın gıbıydım. Sabırsızdım. Betam mükemmel artıyordu. Her şey cok ıyıydı. Aıleme dedım falan sonra betam düşmeye başladı. Psıkolojım yerle bır oldu. Düşük sancısı cektım o kadar. Sımdı tekrar hamıle kalırsam betam 3 5 bınlere gelınce gıdıcem doktora. Her şey stres. Yok kese göründü yok kalp duyuldu yok beta düzgün arttı. Cok gecıktırmıcem de ama strese de gırmeyecegım