Ben zemin kattayim yol bile ustumuzden geciyir herkes görüyor ama cok rahat ust kattakiler eziyet cekiyor surekli alisveris cocuk arabalari yukariya götürmekten bi hayli zor hele ki asansor yoksa ama tabi pencerelerde korkuluk oldugu surece korkulacak bisi yok benimki öyle stor perdelerim var onunla kimse bile gormuyor zaten gece de herkes kapatiyor evini ust katta olan bile guneslik cekiyor