Cimcinpi benim ev de zemin kat ve hiç sevmiyorum 😬😬eşim evlenmeden önce almış. Bana kalsa asla aldırmazdım. Çok toz oluo, altımız garaj olduğu için evin yerleri buz gibi. İnşallah bir gün üst katlardan ev almak nasip olur 🙏🤲 sizde ev alacaksanız eğer zemin kat asla düşünmeyin bile 😶ve eşim gecede çalışıo maalesef. Gece korkuyorum hırsız gelirse napcm ben diye 🤦🏻♀️korkuyla yaşıyorum.