Ben ilk doğumumu suyum geldi diye gittim yatışım yapıldı 39+6 da sancılarım hafif hafif kendiliğinden başlamıştı 15 dkda bir tabi gece 12 de gittim sabaha doğru artmaya başladı sancılarım gittiğimde 3 cm açılmam vardı sancılarım iyice sıklaştı 2-3 dkya bir düştü tabi ben sürekli yürüdüm ebeler duşa soktu sıcak suya belime masaj yaptılar açılmam ilerlemedi suni sancı taktılar öğlen 12 gibi 2 saatde öyle sancı çektim tabi sancı çekerken hiç yatmadım hep yürüdüm duşa girdim ama malesef ilerlemedi açılma bebeğimin boynunda iki tur kordon dolanmıştı ve tam kanala aşağı yerleşmemişti onca sancıya rağmen doğuramadım sonuç sezaryan oldu ☺️ Umarım açılman ilerler ve kolay doğumun olur canım