Asudeprenses Elifkckgln suyum gelmişti, birkaç saat sonra da sancim başlamıştı, evet dikiş oldu tabi ,ama korkma hepsi geçiyor sonra iyiki normal doğurdum diyorsun 😊şimdiki bebisim de 4 kilo olsa yine normal olsun istiyorum
Gunesim1 Elifkckgln yengem 3 çocuğunu da 4.5 kg üstünde normal doğurdu. Bu tamemen sizin çatınızın uygun olmasına bağlı
greybrde Elifkckgln tam kafa çıkarken kendini geri çekmiş öylede olunca 15-20 tane dikişi varsı 10 içinde iyileşti